PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie › Re: Wypowiedzenie
    From: pawo2000 <pawo2000@_NOSPAM_.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie
    Date: Wed, 18 Jan 2006 21:18:05 +0000 (UTC)

    Hello Ralfi,

    chyba masz przerabane....
    1) 1 miesiac wypwiedzenia jest liczony od pierwszego dnia nastepnego miesiaca
    kalendarzowego.

    2) 10 dni roboczych zaległego urlopu ktory mozesz odjac od tego czasu - bedziesz
    wolny 18.02, ale... :-)

    3) Zakladajac ze te 10 dni to zalegly z zeszlego roku to przepracowujac 2
    miesiace w tym roku masz prawo do (2/12) * 30 dni roboczych urlopu za ten
    rok - co daje dodatkowo 5 dni roboczych (jelsi nie miales urlopu w tym roku)

    4) dodatkowe 5 dni roboczych daje 11.02 - teoretycznie :-)

    5) Niech mnie ktos poprawi... jak sie myle...ale pracodawca ma prawo nie
    pozwolic Ci odejsc przed koncem okresu wypowiedzenia i zdecydowac się na
    rekompensatę proporcjonalna do Twojej pensji.

    6) Ogolnie ja bym probowal sie dogadac mimo wszystko i wykuł Prawo Pracy
    na blachę (rodzial dot. warunkow wypowiedzenia jest krotki) ...

    /Patryk

    --
    pawo2000
    [spadam bo za duzo gadam]