PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie. › Re: Wypowiedzenie.
    From: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie.
    Date: Mon, 25 Mar 2002 14:33:43 +0100

    Użytkownik "robertc" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a7ms7r$nuv$1@news.tpi.pl...
    . Czy moge wypowiedziec ta
> [...]
    Dokladnie

    Przecież Ci pisałem że umowy na czas określony (jak się domyslam mniej niż 7
    miesięcy), nie można wypowiedzieć, ani Ty ani Pracodawca. Taka umowa jest
    niewypowiadalna i jesteście na siebie skazani. Mozesz ja tylko wypowiedzieć
    w trybie natychmiastowym gdy pracodawca zalega z wypłatą wynagrodzenia za
    pracę, a on w trybie dyscyplinarnym.
    Możecie ją też rozwiazać za porozumieniem stron.
    Praktycznie jeżeli ją już podpisałeś, to nie masz wyjścia.

    Wiesiek