PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenie w Wawie - czy zbyt wiele? › Re: Wynagrodzenie w Wawie - czy zbyt wiele?
  • Data: 2005-08-17 15:24:09
    Temat: Re: Wynagrodzenie w Wawie - czy zbyt wiele?
    Od: gromax <g...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mniej więcej w listopadzie przyszłoby mi wpaść w drugi próg, co mi obetnie z
    > pensji jakieś 400 zł (kochamy nasze państwo!!!!). Dzięki za info i mam w

    i tak jak kolega Marcin wyżej ci podał, będziesz miał obniżone w tych
    ostatnich miesiącach.
    Ale - możesz uzgodnić z księgowością/płacówka (w zależności kto tam
    rozlicza płace), żeby od początku roku płacili ci podwyższony podatek
    żeby te plus 800 zł było rozłożone na cały rok (wtedy miesięcznie
    będziesz płacił państwu circa 70 zł miesięcznie wiecej a nie opłata na
    koniec roku). Jeżeli (tfu tfu) by ci sie coś w pracy nie powidodło, to
    wtedy masz zwrot nadpłaconego podatku do trzech miesięcy od rozliczenia
    z fiskusem (czyli najpóźniej w lipcu), oczywiście w następnym roku.