PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymagania z kosmosu :-) › Re: Wymagania z kosmosu :-)
  • Data: 2003-04-28 14:06:07
    Temat: Re: Wymagania z kosmosu :-)
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak narzekacie, a popatrzcie na lekarzy.
    Ja, kiedy byłem na studiach, wiedziałem, że płace w służbie zdrowia to g...
    Jak zacząłem pracować, to pensja sięgała 800 zł (1995), po specjalizacjach
    rosła do jakichś 1200zł. Kiedy odchodziłem w 97, to zmieniło się o tyle, że
    podrożały dyżury - przy dobrych układach (max. 10% zatrudnionych) dało się
    wycisnąć ponad drugą pensję. Ale za to nie można było narzekać na "lewizny".
    Znałem takich, co "stuśkę" wyciągali lekko. Teraz, po pięciu latach,
    sutyacja jest taka, że cieszę się odejściem z zawodu - moi kiledzy nadal
    zarabiają po 1200zł, dyżury pełnią na dwa-trzy oddziały, a "lewizny" zgarnia
    szefostwo. Kaszana. Absolwenci nie mają szans na robotę nawet jako repy w
    firmach farmaceutycznych, w zawodzie to kaplica. Tak więc wszędzie jest
    cienko
    T.