PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Wykształecenie ? › Re: Wykształecenie ?
    From: misia <b...@y...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wykształecenie ?
    Date: 10 Jun 2002 10:15:16 GMT
    Sender: x...@p...poczta.onet.pl@pa209.rzeszow.cvx.ppp.tpnet.pl

    Wiadomość od delos (d...@p...onet.pl) dostałam taką:

    > Dopoki sie nie obronisz masz wyksztalcenie srednie. Licencjat i
    > inzynier to wyzsze zawodowe. Magister to wyzsze.
    > Pozdrawiam

    A nie jest tak, że inżynierem można być po pełnych 5-6 letnich studiach
    , bez obrony pracy magisterskiej?
    I czy wykształcenie średnie ma się po maturze? To co wtedy z dyplomami
    techników, którzy matury nie zdawali?
    Niepełne wyższe, obecnie faktycznie niużywane, teoretycznie liczy się
    po zaliczeniu co najmniej połowy studiów, ale to w celach
    statystycznych, inaczej to nie wiem. Wiem, że to pokręcone jest
    poprostu.
    A magister też jest wykształceniem wyższym zawodowym, dopiero od
    doktoratu liczy się stopnie naukowe. Licencjat, inżynier są więc
    wykształceniem wyższym bez żadnych określników. Przecież się nie mówi,
    że doktor ma wykształcenie "wyższe naukowe":).
    Strasznie to niesprecyzowane u nas się wydaje, nie wiem jak gdzie
    indziej.
    --
    Pozdrawiam Misia