PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Wykształecenie ? › Re: Wykszta?ecenie ?
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wykszta?ecenie ?
    Date: Thu, 13 Jun 2002 19:10:06 +0200

    Użytkownik glos napisał:
    (...)
    > zapomniales chyba o aferze z poprzednich wyborach prezydenckich (1995).
    > Obecny prezydent AK chwalil sie wyzszym wyksztalceniem, potem sprawa stala
    > sie glosna - okazalo sie, ze ma tylko absolutorium, a tego nie uznaje sie za
    > wykszt. wyzsze. Sprawa byla b. glosna, nie wierze, zebys o tym nie
    > slyszal... Stad powiedzenie - "ma wyksztalcenie wyzsze .... od Walesy" ;)

    Kiedyś w formularzach osobowych niektórych instytucji była do wyboru
    pozycja "wykształcenie niepełne wyższe", więc można wnioskować, że
    pojęcie takie funkcjonowało. Natomiast w czasach, kiedy p. AK kończył
    studia było całkowicie jasne, że brak dyplomu nie uprawnia do podawania
    stopnia swej edukacji jako wyższy. Trudno jednak oczekiwać precyzji od
    kogoś, kto nie orientuje się nawet w tym, skąd bierze pieniądze jego
    własna żona.
    Spotkałem się z opinią, że przerwanie studiów lub ich niekończenie jest
    źle widziane przez fachowców od HR, ponieważ może wskazywać na
    psychopatyczny rys osobowości.
    Zaznaczam, że zbieżnośc podanych danych z osobami fizycznie istniejącymi
    jest czysto przypadkowa, a podane fakty są fikcyjne.

    Dogbert