PracaGrupypl.praca.dyskusjeWykonywanie pracy za innych ? › Re: Wykonywanie pracy za innych ?
    From: "Tomasz S" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wykonywanie pracy za innych ?
    Date: Mon, 24 Feb 2003 22:28:02 +0100

    Użytkownik "Rafal" <?@?.?> napisał w wiadomości
    news:b2vo58$2cs$1@absinth.dialog.net.pl...

    > A nawet jeżeli nie miałby tego w umowie, a szef mimo wszystko by się
    uparł,
    > żeby to był jego obowiązek. To co z tym zrobisz? Nawet jeżeli masz rację i
    > udowodniłbyś ją przed sądem, to chciałbyś potem pracować w takiej firmie?
    Ja
    > wtedy nie wyobrażam sobie życia z takim szefem.

    Ja mialem kiedys podobna sytuacje... Kierownik, nawet nie moj przelozony,
    chcial zebym poszedl odbil mu tony dokumentacji na xero... Byl
    przyzwyczajony, bo wczesniej byl taki chlopak od wszystkiego, ktorego
    zwolnili. Na moja wyrazna negatywna reakcje, powiedzial ze to polecenie
    szefa. Wiedzialem, ze klamal, powiedzialem mu tylko, ze jesli szef tak chce
    to ok, ale mam pilna robote, ktorej pewno przez to xero nie zdaze, a nie
    bede siedzial po godzinach. Za 5 min. znalazl sie ktos mniej zajety!
    Moja rada, musisz pokazac ze masz co robic, a od poczty sa listonosze! Jak
    ktos ci tu juz radzil wychodz wczesniej i juz. Zawsze mozesz miec dokladnie
    zaplanowany dzien po pracy i nie masz czasu charytatywnie biegac na poczte.
    A tak swoja droga domyslam sie ze pewno wczesniej ta laska kierownika
    biegala z ta poczta :D
    Pozdrowka