PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą? › Re: Wyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą?
    From: " e...@g...pl" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą?
    Date: Tue, 30 Dec 2003 22:47:25 +0000 (UTC)

    > Nie musi to być jakaś dobra posada. Na początek wystarczy jakaś w miarę
    > normalna praca, dzięki której mógłbym się samodzielnie utrzymywać. A jesłi
    > chodzi o te domki letniskowe, to mnie interesuje raczej jakaś kawalerka w
    > bloku, koniecznie z dostępem do internetu (jak już mówiłem jestem
    > informatykiem). I mieszkać w niej chciałbym na razie sam, a z czasem z
    > jeszcze jedną osobą. A znajmości to w obcym mieście niestety mieć nie będę.

    Co do kawalerki, to jak dobrze poszukasz znajdziesz coś w granicach
    800-900 pln miesięcznie. Jeśli jeszcze bardziej chciałbyś obniżyć koszty
    mieszkania to możesz poszukać wolnych pokoi w tzw. mieszkaniach studenckich
    (kilka osób wynajmuje mieszkanie, dzieląc opłaty pomiędzy siebie), może nie
    jest to szczyt marzeń, ale na początek pozwoli Ci na posiadanie 'własnego'
    kąta za jakieś 500 pln miesięcznie, a i o internet w takim mieszkaniu
    łatwiej :)
    (przejrzyj może www.gratka.pl czy pl.regionalne.warszawa.ogloszenia)

    Ja mam to szczęście, że mieszkam tu od urodzenia, ale pracy też szukałem
    przez internet i udało się :) bez żadnych znajomości, czy jakichkolwiek
    układów, studiowania na SGH czy praktyk zagranicznych, więc mimo tego co
    niektórzy uwarzają nie jest to niewykonalne.

    Co do CV to trzeba zaznaczyć wyraźnie, że w razie zainteresowania się Twoją
    osobą, jesteś gotowy na natychmiastową przeprowadzkę. Ostatnio firma w której
    pracuję organizowała praktyki. Praktyki są bezpłatne, bądź ewentualnie jeżeli
    ktoś okaże się naprawdę dobry w tym co robi, za jakieś skromne pieniądze
    i teraz nie za bardzo wiadomo co zrobić z ludźmi ktorzy wysyłają swoje CV
    z drugiego końca Polski... czy będą w stanie się przez ten czas sami
    utrzymać, czy mają się gdzie tu zatrzymać itp. więc większe szanse mają
    ludzie którzy są już na miejscu.

    Co do ludzi w Warszawie to zdarzają się różni :) pewnie tak jak i wszędzie
    w Polsce, możesz trafić na lepszych i gorszych, mniej czy bardziej miłych.

    To co Ci Cam napisał też jest bardzo ważne, znaleźć coś w czym będziesz
    bardzo dobry i cały czas trzymać wysoki poziom. Nieszczęściem większości
    młodych ludzi którzy rozpaczliwie wysyłają swoje CV w odpowiedzi na
    ogłoszenia, jest to, że są tak strasznie, w całej tej masie, do siebie
    podobni... szansę mają Ci którzy w jakiś sposób wybijają się ponad średnią.

    nie poddawaj się i szukaj

    pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia :)
    b.

    ps. jeśli coś pisz na priva... pracy niestety nie pomogę znaleźć, ale
    jeśli będę potrafił jakoś inaczej pomóc, to chętnie to zrobię