PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą? › Re: Wyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą?
    From: "leszcz" <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą?
    Date: Tue, 30 Dec 2003 22:56:39 +0100

    Użytkownik <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:43d7.000002d4.3ff1f067@newsgate.onet.pl...

    > Też Ci odpowiadam.
    > Mój kolega.
    > Pracownik HELP DESK u jednego z operatorów telefonii komórkowej:
    > Doskonała znajmomość Java Script, C++, HTML, DHTML, CSS, MySQL.
    > Jak pacież Win XT/NT , MS Acces, Oracle
    > Płynny angielski i średni francuski.

    No cóż ta wiedza wcale nie powala na kolana. Powiedziałbym, że dość
    przeciętna, tak na poziomie studenta II roku informatyki, no może poza tym
    płynnym angielskim. Oczywiście nie mówię, że on nic nie umie i do niczego
    się nie nadaje, ale znam wiele osób z bogatszą znajomością zagadnień
    komputerowych i są bezrobotne. Zresztą nie to jest chyba najważniejsze. bo
    głównie liczy się chyba specjalizacja w jednej dziedzinie, jak pisał Cam,
    ale trzeba być w niej prawie Bogiem :)))

    > Brutto 4 600 zł. + tel. komórkowy, pakiet socjalny,

    A jednak mimo tej, jak pisałem dosyć przeciętnej wiedzy udało mu się. Dla
    mnie to praca (i zarobki) marzenie. I bylbym bardzo zadowolony jakbym
    zarobil na poczatku, polowe tego co Twoj kolega zarabia. Wielkie dzieki za
    wszystkie posty i rady.