PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd do USA › Re: Wyjazd do USA
    From: "Taki Jeden" <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjazd do USA
    Date: 30 Dec 2005 14:24:43 +0100

    > Z tego co sie orientuje to wize mozna wylosowac na loterii, albo moze Ci ja
    > zapewnic amerykanski pracodawca. Ta druga opcje mozesz rozwazac jesli jestes
    > wybitnym specjalista w danej dziedzinie, z duzym stazem. Tylko wtedy
    > pracodawcy bedzie sie oplacalo sprowadzic pracownika az z Polski. Zwyklych
    > programistow w Stanach, a tymbardziej w Indiach czy Chinach jest dostatek.

    Aż tak wybitnym specjalistą nie jestem ;) Mam 3 lata doświadczenia i znam sporo
    technologii ale nie wiem czy to wystarczy, żeby być konkurencyjnym na rynku
    pracy w USA. Będę pewnie musiał przed wyjazdem zrobić parę certyfikatów...
    Mówisz, że może być ciężko znaleźć pracę? Zastanawiam się, czy nie było by
    jakimś tam moim "atutem" gdybym zgodził się na niższe wynagrodzenie na początku...