PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Wyjazd do Anglii do pracy - opinie › Re: Wyjazd do Anglii do pracy - opinie
    From: "mw" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjazd do Anglii do pracy - opinie
    Date: Sun, 10 Jun 2007 01:04:07 +0200

    Użytkownik "AB" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f4efae$sj9$1@inews.gazeta.pl...

    > [..]
    > Tak. Zostanie szefem IT, bo przez rok pisal testy jednostkowe i
    > modyfikowal irlandzki kod zrodlowy:) Dostanie posade szefa w duzym banku,
    > bo do prefekcji opanowal skroty klawiszowe Eclipsa na irlandzkiej ziemi.

    Nie kazdy ma na to szanse i mam nadzieje ze to rozumiesz, a jak nie to ....
    Twoja sprawa. Jednak gdy wezmiesz sobie do reki CV statystycznego dyrektora
    dzialu IT (badz produkcji w firmie softwareowej : ))) to ma on doswiadczenie
    miedzynarodowe. I nie chodzi o to ze pracowal w firmie gdzie wymagali jezyka
    angielskiego. Nie chodzi tez o to ze cos zna, wie, umie z zakresu
    technologii/algorytmiki/programowania. Bo najprawdopodobniej gdy tym szefem
    zostanie w uzyciu moze pojawic sie juz nowsza technologia i byle studenciak
    z Bangalore bedzie znal specyfikacje lepiej od niego. Tutaj bardziej chodzi
    o miedzynarodowe obycie. Coz to jest do konca nie wiem, jedni to maja, inni
    nie. Da sie tego nauczyc ale nie klepiac kod przez 8 h dziennie w centrum
    Polandu. A dyrektor IT dept zadko zajmuje sie niuansami technicznymi.....
    Liczy sie to czy bedzie sie umial dogadac z kims z poza kultury Polskiej
    naszej kochanej, bo jesli kiedykolwiek pracowales np. z Francuzami to wiesz
    ze nie jest to mozliwe dla zwyklego smiertelnika ... :)

    pzdr. mw