    From: "edek sieciownik" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjaśnienie
    Date: Fri, 20 Oct 2006 09:28:35 +0000 (UTC)

    Any User <a...@m...com> napisał(a):

    > Ach, czyli załóżmy, że ja nie zatrudniam pana X, bo ogólnie wygląda na złego
    > pracownika, a rozpoznaję to po wadach A, B, C, D. Mówię mu o tych wadach, a
    > on przed następną rozmową w innym miejscu popracuje _tylko_ nad tymi
    > konkretnymi wadami, zamiast ogólnie nad sobą (albo po prostu zamiast zmienić
    > branżę na prostszą) i będzie w stanie oszukać następnego pracodawcę.
    >
    > O to Ci chodzi?

    I tak i nie:)
    Z jednej strony kandydat ma prawo wiedziec dlaczego go nie przyjeto.
    Z drugiej i tak tego typu oszukiwanie trwa i ma sie dobrze.
    Z trzeciej strony nie podawanie takich informacji nie uniemozliwi cfaniakom
    oklamywac rekruterow co do swojej osoby....

    Pozatym jesli kandydat przeczywiscie pracuje nad tymi wytknietymi wadami to po
    kilku takich rozmowach bedzie widac progres w jego umiejetnosciach/cechach
    osobistych.

    Jesli uwazasz ze informowanie odrzuconych kandydatow o ich niedostatkach
    sprawi wiecej problemow niz pozytkow to albo jestes uprzedzony albo naprawde
    mamy _beznadziejnie_ chore spoleczenstwo.

    --
    Lukasz Sczygiel