PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Wyborczej" już Dziekujemy.pl

  • 1. Data: 2009-05-08 19:40:47
    Temat: "Wyborczej" już Dziekujemy.pl
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <l...@p...fm>

    Dzisiaj, w 20 rocznicę wydania pierwszego numeru "Gazety Wyborczej", ruszyła
    akcja Wyborczej już Dziekujemy.pl. Wspiera ją strona internetowa
    www.dziekujemy.pl, profil w serwisie Nasza-klasa, plakaty i billboardy.
    Potrwa do 4 czerwca.

    5 lat temu przed wyborami do Parlamentu wystartowaliśmy z kampanią Czerwonym
    Dziękujemy! Miała uświadomić społeczeństwu, jak jego pieniądze są marnowane
    przez urzędników i jak nie wydolna administracja blokuje rozwój młodych
    Polaków. Były billboardy, szeroka i skuteczna akcja internetowa, ważne
    postulaty. Wracamy dzisiaj, żeby uczcić 20. urodziny "Gazety Wyborczej",
    która zaszkodziła Polsce równie mocno, jak biurokraci. A może nawet
    bardziej. Zasługi "Wyborczej" w fałszowaniu rzeczywistości i zniszczeniu
    wielu wspaniałych ludzi i inicjatyw są wyjątkowe.

    "Gazecie" już Dziękujemy.pl! Przez 20 lat drużyna Adama Michnika brutalnie
    faulowała wszystkich, którzy stali na drodze do realizacji jego wizji
    Polski. Przez 20 lat prosili się o czerwoną kartkę, a w ostatnich tygodniach
    upominali się o nią nawet na swoich urodzinowych billboardach. I wreszcie ją
    dostaną. Nie od swoich wymyślonych przeciwników: oszołomów, antysemitów,
    faszystów, ale od Obywateli Rzeczypospolitej, od Polaków. Od nas i od
    Ciebie!

    Wszystkie "życzenia" złożone na stronie www.dziekujemy.pl zostaną przesłane
    do kierownictwa "Gazety Wyborczej" - z pewnością dawno nie czytali, co
    ludzie naprawdę o nich myślą. Kopie prześlemy także do innych ogólnopolskich
    redakcji.

    Dziekujemy.pl za uwagę.

    ReAktiv Team

  • 2. Data: 2009-05-08 20:39:48
    Temat: Re: "Wyborczej" już Dziekujemy.pl
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 8 Maj, 21:40, "Grzegorz Niedźwiecki" <l...@p...fm> wrote:
    > Dzisiaj, w 20 rocznicę wydania pierwszego numeru "Gazety Wyborczej", ruszyła
    > akcja Wyborczej już Dziekujemy.pl.
    >
    > ciach, bo zalosne blebleble

    o "klasie" organizatorow akcji swiadczy:
    - brak odwagi, by podpisac sie z imienia i nazwiska
    - spamowanie po niezwiazanych grupach

    Zalosne.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2009-05-08 20:50:05
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    In article <4eb696d4-023e-4619-853d-4fdd57a81e69
    @g20g2000vba.googlegroups.com>, g...@p...onet.pl says...
    > On 8 Maj, 21:40, "Grzegorz Niedźwiecki" <l...@p...fm> wrote:
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > o "klasie" organizatorow akcji swiadczy:
    > - brak odwagi, by podpisac sie z imienia i nazwiska
    Ekhm :)

    > - spamowanie po niezwiazanych grupach
    >
    > Zalosne.
    A to fakt.

    --
    Pzdr
    Alex

  • 4. Data: 2009-05-08 21:54:20
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 8 Maj, 22:50, Alex81 <a...@g...com> wrote:
> [...]
    "Grzegorz Niedźwiecki" <l...@p...fm> wrote:

    >                     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^> o "klasie" organizatorow akcji swiadczy:

    khem khem - czy pomowilem publicznie a anonimowo Radio M o zachowania
    nieetyczne, zakladajac strone www.dziekujemyradiuM.pl, umieszczajac na
    niej m.in. banner typu: "20 lat manipulacji Radia M", zachecajac
    jednoczesnie innych do podobnych wpisow wobec "Druzyny Tadeusza" +
    spamowalem usenet info o mojej inicjatywie? Czy tez zgodnie z
    regulaminem grupy wyrazam swoja prywatna opinie o spamerskim poscie,
    piszac pod stalym od ladnych paru lat nickiem?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 5. Data: 2009-05-09 06:27:21
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <l...@p...fm>

    no tak, "klasę" to mają przecież michniki, wałęsy, tuski i inne kaczory,
    słowem wszyscy co się ustawili i jedzą ze szwedzkiego stołu piorąc mózgi
    takim bezmózgowcom jak tu...

    A to fakt.

    --
    Pzdr
    Alex

  • 6. Data: 2009-05-09 08:03:42
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > piorąc mózgi takim bezmózgowcom jak tu...
    > Użytkownik "Alex81" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > In article <4eb696d4-023e-4619-853d-4fdd57a81e69

    ...alias Boukun (z bliźniakiem). :)

    A poza tym NTG.

  • 7. Data: 2009-05-09 09:52:46
    Od: "tuMEk" <t...@i...com>

> [...]
    > no tak, "klasę" to mają przecież michniki, wałęsy, tuski i inne kaczory,
    > słowem wszyscy co się ustawili i jedzą ze szwedzkiego stołu piorąc mózgi

    chlopcze, spamerze , zapamietaj : pisze sie POD tekstem a nie nad.... jak
    juz spamujesz na calego to rob to w sposób zgodny z netykieta bo narazie to
    ty masz chyba wyprany mózg

    --
    pozdro
    tumek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4063
    (20090508) __________

  • 8. Data: 2009-05-09 16:32:27
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT tuMEk scripsit:

    > chlopcze, spamerze , zapamietaj : pisze sie POD tekstem a nie nad.... jak
    > juz spamujesz na calego to rob to w sposób zgodny z netykieta bo narazie to
    > ty masz chyba wyprany mózg

    Netykieta przewiduje również maksymalną ilość linii w sygnaturkach, prawda?

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 9. Data: 2009-05-11 11:47:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > są marnowane przez urzędników i jak nie wydolna administracja blokuje
    > rozwój młodych Polaków. Były billboardy, szeroka i skuteczna akcja

    Taaa a te bilbołardy to nad tfojim łószkiem. Siedzial bys se w tym ukochanym
    syfie co sie polityka zwie i nie nawracal grupy.