PracaGrupypl.praca.dyskusjeWroclaw - Prosystem - poszukuje obecnych lub bylych pracownikow › Re: Wroclaw - Prosystem - poszukuje obecnych lub bylych pracownikow
  • Data: 2003-02-19 06:49:15
    Temat: Re: Wroclaw - Prosystem - poszukuje obecnych lub bylych pracownikow
    Od: Marek Janik <z...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poszukuje kontaktu z osobami które pracuj? lub pracowa?y w firmie Prosystem
    > we Wroc?awiu.
    > Interesuje mnie szczegolnie atmosfera pracy oraz rodzaj podpisywanej umowy z
    > pracownikiem (o prace czy jakie? zast?pcze zlecenia i inne).
    > Mo?e byae na grup? lub na prv.

    Oczywiscie abstrahujac od wypowiedzi moich szanownych kolegow to wiadomo
    czase teraz ciezkie i kazda praca nie hanbi ... nawet w Pro :))))))))))))
    (chociaz nie ... po dluzszym zastanowieniu to praca w Pro hanbi)
    To jesli juz jestes przycisniety do muru i koniecznie musisz to pamietaj zeby
    byc
    czujnym i to bardzo mocno bo moga cie wyruchac w chwili kiedy bedziesz sie
    tego najmniej spodziewal ...
    Pozdrawiam
    Najbardziej wyruchany byly pracownik tejze firmy :)
    --
    ZIS: Almera II Sedan 1.8
    http://www.nissanclub.of.pl