PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-02 19:49:40
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Kaizen [Sun, 02 Apr 2006 20:36:29 +0200]:

    > I jakie ma to znaczenie? Jak wyślesz jedno CV to czekasz,
    > aż cały proces rekrutacji się zakończy, żeby wysłać następne?

    Nie mam bladego pojęcia, nigdy na poważnie CVek nie wysyłałam.
    Mogę sobie jednak wyobrazić dość łatwo sytuację, kiedy czekam
    na odpowiedź z firmy na której mi zależy, a w tym samym czasie
    mam zdecydować czy podpisuję coś z inną firmą. Wtedy akurat ten
    czas zaczyna mieć solidne znaczenie.

    Kira