PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-01 21:21:08
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Brodek" <G...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona napisał(a):
    > Oczywiscie bezposrednia wartosc rynkowa mojej opinii, jako nie-klienta, moze
    > sie wydawac nikla i krotkofalowo tak rzeczywiscie jest. Dlugofalowo, na
    > wiarygodnosc i opinie firmy sklada sie miedzy innymi tysiace takich drobnych
    > opinii, ktore przenikaja do tych, ktorzy sa klientami i ktore jako autentyczne
    > miewaja wiekszy wplyw niz reklama. A potem nadchodzi ta chwila, w ktorej one
    > czynia decydujaca roznice, ktora nazywa sie marka.

    Pięknie napisałaś i to i to wyżej..
    Naprawdę pięknie.
    Ale z rzeczywistością ma to niewiele wspólnego.
    Korporacje które m.in. zgodnie ze swoimi wewnętrznymi procedurami
    odsyłają listy najczęściej zgodnie z tymi samymi bezosobowymi
    procedurami wbijają nóż w plecy. Albo kradną, albo oszukują.

    I jeszcze słówko o tych nadprogramowych zamówieniach, których
    jakoby nie można byłoby wykonać, gdyby nie było sekretarki, która
    ma czas na odsyłanie dziękczynnych listów do wszystkich aplikacji.

    Twoje podejście jest zaczerpnięte z książek o kulturze
    korporacyjnej z początku, no może z połowy lat 90. Dziś nadmiar
    zatrudnienia, o którym piszesz, jest postrzegany jako znak, że firma
    nie potrafi elastycznie podchodzić do stojących przed nią zadań.
    Jej management popełńia więc dość istotne błędy w zarządzaniu.
    A ktoś, kto takie błędy popełńia nie może być wiarygodnym
    partnerem - koszty zjedzą go bowiem wcześniej, czy później.
    Upadnie, zostanie przejęty lub podzielony..
    U nas się jeszcze czasem podejście takie jak Twoje trzyma, ale coraz
    bardziej konkurencyjny rynek wymusza zmiany.
    Czas się więc przestawić..

    Pzdr
    Brodek