PracaGrupypl.praca.dyskusjeWolny weekend › Re: Wolny weekend
    From: "Krzysztof " <k...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wolny weekend
    Date: Sat, 25 May 2002 08:07:19 +0000 (UTC)

    pawel michalski <f...@s...pl> napisał(a):

    > Witam pracuje we wtorki i czwartki od 17 - 22 soboty 14 - 22 i niedziele
    > 10 - 22.
    > Od poczatku pracy nie mialem zadnego wolnego weekendu. Pracodawca powiedzial
    > ze wony jeden weekend bedzie mnie kosztowa pol miesiecznej wyplaty ("chyba
    > go pogielo" - tak sobie pomyslalem) Czy mam jakies podstawy prawne do
    > ubiegania sie o ten wolny weekend. Dodam ze pracuje tam teoretycznie od
    > stycznia i to na umowe zlecienie (mozliwe jest podpisanie rocznie
    > odnawialnej umowy zlecenie z uczniem szkoly sredniej, to tez taka ma
    > podpisana)

> [...]
    No...dwa dni wolnego w tygodniu jednak masz...bo jak najpierw czytalem, to
    mnie zaszokowalo ze tak na okraglo 7 dni w tygodniu.

    Jeszcze pol roku ci zostalo... a potem mozesz negocjowac inne warunki,
    chociaz tak mi wyglada, ze pracodawcy szczegolnie o te soboty i niedziele.
    chodzi.

    Ja osobiscie takiej pracy bym nie podjal( tzn w tym momencie mojego
    zycia....nie wiem co po paru miesiacach bezrobocia bym powiedzial....)

    Natomiast jesli masz taka mozliwosc...rozumiem ze sie uczysz i nie koliduje
    ci to z czasem nauki...

    Pozdrawiam
    Krzysztof