PracaGrupypl.praca.dyskusjeWlasna dzialalnosc ??? › Re: Wlasna dzialalnosc ???
    From: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wlasna dzialalnosc ???
    Date: Tue, 18 Feb 2003 01:37:10 +0100

    Artur wrote:

    > Firma moze mnie zatrudnic ale pod warunkiem ze zaloze wlasna dzialalnosc.
    > NIe bardzo sie orjetuje w tej sprawie , znaczy czy jest to oplacalne dla
    > mnie jako pracownika tej firmy. Moze sa tu osoby ktore tak pracuja??
    > prosze o jakies wskazowki i porady ??

    Witaj.

    To nie jest zatrudnienie, ale wspolpraca pomiedzy firmami. Jest to jeden
    ze sposob na zmniejszenie kosztow dla firmy. Ostatnio stalo sie to plaga
    dla pracownikow.

    Brak umowy o prace i umowa to na pewno jest dla Ciebie roznica.
    Musisz sam placic ZUS, musisz znac sie na ksiegowosci, nie masz takich
    praw jak normalny pracownik.
    Za to mozesz negocjowac wyzsze pieniazki za swoja prace niz normalny
    pracownik i miec urlop kiedy chcesz :)))

    Wszystko ma wady i zalety, ale jesli nie orientujesz sie o co chodzi, to
    lepiej spotkaj sie z jakas ksiegowa, ona Ci wytlumaczy dobitniej.

    Pozdroofki !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>