PracaGrupypl.praca.dyskusjeWłamanie do samochodu i kradzież firmowego laptopa. › Re: Włamanie do samochodu i kradzież firmowego laptopa.
    From: "Aleksander L." <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Włamanie do samochodu i kradzież firmowego laptopa.
    Date: Tue, 17 Dec 2002 23:07:51 +0000 (UTC)

    d...@p...onet.pl napisał(a):

    > Poza tym zakupy zasadniczo robi sie i zawozi do domu,

    ty pewnie jak kupujesz coś w spożywczym to jedziesz od razu do domu zawieźć zakupy ,
    później do elektrycznego i znowu do domu itd.
    Dużo się najeździsz!!!

    > A jak ktoś tak robi to jak on dostał prace??? i to tez swiadczy o
    > pracodawcy że dał takiemu gamoniowi laptopa i posade - widac oprzytomniał
    > bo go zwolnił!!!

    Prace straciłem bo miałem za małe plecy, kilku ch...i pracowało gorzej ode mnie, ale
    mieli lepsze znajomości. Ot pieprzona polska rzeczywistość. Ale nie załamuję się bo
    już mam kilka poważnych ofert do rozpatrzenia.