PracaGrupypl.praca.dyskusjeWiem, ze nic nie wiem, zawod po studiach, praca w Chinach? › Re: Wiem, ze nic nie wiem, zawod po studiach, praca w Chinach?
    From: Als <1...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wiem, ze nic nie wiem, zawod po studiach, praca w Chinach?
    Date: Sat, 10 Jan 2009 23:30:57 +0100

    Dnia Fri, 9 Jan 2009 12:38:55 -0000, Grzegorz Kowalski napisał(a):

    > Witam was serdecznie!
    >
    > Mam wielki problem, nie umiem sie okreslic..
    > Kim moglbym byc po studiach, i jakiej pracy mialbym szukac..
    >
    > Moze dla niektorych jest to trywialne pytanie, ale po niespelna 5 latach
    > studiow.. czuje, ze nie mam zadnego asa w rekawie, jesli chodzi o
    > umiejetnosci, a druga obrona sie zbliza..
    >
    > Moze najpierw cos o mnie:
    >
    > Jestem absolwentem Ekonometrii i informatyki Politechniki Czestochowskiej,
    > byly to studia licencjackie 3-letnie.
    > Po roku przerwy poswieconej na "aklimatyzacje" zaczalem studia na University
> [...]

    Ja bym szukał czegoś typu 'pracownik działu eksportu' - wykorzystujesz
    wiedzę ekonomiczną, znajomość języków europejskich, być może jakieś
    kontakty. Tylko pozostaje jedno pytanie - jak u ciebie ze znajomością
    chińskiego? Jeżeli nie znasz, to może być ogólnie duży zonk - tam nie
    cierpią na niedobór rąk do pracy.

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)