PracaGrupypl.praca.dyskusjeWiem, ze nic nie wiem, zawod po studiach, praca w Chinach? › Re: Wiem, ze nic nie wiem, zawod po studiach, praca w Chinach?
    From: Patryk Włos <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wiem, ze nic nie wiem, zawod po studiach, praca w Chinach?
    Date: Fri, 09 Jan 2009 16:00:36 +0100

    > Jestem absolwentem Ekonometrii i informatyki Politechniki Czestochowskiej,
    > byly to studia licencjackie 3-letnie.
    > Po roku przerwy poswieconej na "aklimatyzacje" zaczalem studia na University
    > of Aberdeen w Szkocji na kierunku Management studies, udalo mi sie wejsc
    > bezposrednio na 3 rok, i w tym roku zamierzam obronic sie i uzyskac
    > licencjat (Bachelor's degree).
    > Po tym emigruje do Chin, gdyz tam mam narzeczona..
    > I zastanawiam sie, ktora chinska firma chcialaby "bialego" o zdecydowanie
    > mniejszych umiejetnosciach niz Chinczyk po elitarnym uniwersytecie.. wiem,
> [...]

    Ja bym sugerowal zainteresowac sie duzymi fabrykami. Ale takimi naprawde
    wielkimi.

    Na tej grupie taki poglad na zycie bedzie nieco niepopularny, ale
    zapewniam Cie, ze taka praca zapewni udany start w kariere zawodowa.

    Zaczac mozesz z pozycji kierownika zespolu, a po kilku miesiacach, jesli
    udowodnisz swoje poswiecenie dla Pracodawcy, masz szanse na spory awans
    i zarzadzanie naprawde duzym przedsiewzieciem.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com