PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wiarygodność firm rekrutacyjnych

  • 1. Data: 2003-01-25 12:09:34
    Temat: Wiarygodność firm rekrutacyjnych
    Od: "JAM" <E...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów;

    kiedyś chyba w "Rzeczpospolitej" zetknąłem się z linkiem, pod którym
    sprawdzić można było wiarygodność firm zajmujących się rekrutacją
    pracowników do pracy na Zachodzie. Teraz gazeta gdzieś się zapodziała, a
    link bardzo by mi się przydał, bowiem pewien mój znajomy dostał propozycję
    pracy w szwecji w branży budowlanej, ale warunki zatrudnienia są zbyt
    piękne... bezpłatny wyjazd za granicę, bezpłatne dojazdy do pracy, bezpłatna
    odzież ochronna, nieograniczona godzinami dniówka, b. dobre warunki
    płacy...Firma nazywa się "Gryf" i ma status sp. z o.o.. Działa przy stoczni
    w Łebie. No, właśnie... nawet nie wiedziałem, że w Łebie jest stocznia. Ale
    to pewnie chodzi o stocznię jachtową. Gdyby ktos z Was znał poszukiwany
    przeze mnie link, ewentualnie mógł coś bliżej powiedzieć nt.
    przedsiębiorstwa "Gryf" sp. z o.o. z siedzibą w Łebie, to byłbym wdzięczny.

    --
    Z pozdrowieniami

    - Andrzej

    E...@p...onet.pl

    Kobiety są jak przekład: piękne nie są wierne, wierne nie są piękne...
    [Bernard Shaw]

    GG# 2050
    ICQ# 170523758

  • 2. Data: 2003-01-25 12:14:29
    Temat: Re: Wiarygodno?ć firm rekrutacyjnych
    Od: GL <p...@o...pl>

    On Sat, 25 Jan 2003 13:09:34 +0100, "JAM" <E...@p...onet.pl>
    wrote:

    >kiedyś chyba w "Rzeczpospolitej" zetknąłem się z linkiem, pod którym
    >sprawdzić można było wiarygodność firm zajmujących się rekrutacją
    >pracowników do pracy na Zachodzie.

    W każdym wojewódzkim urzędzie pracy taka lista się znajduje. Także
    niektóre powiatowe urzędy taką listę posiadają po tym, jak n-ty raz
    bezrobotni pytają o taką listę. Wiem, że była ta lista w sieci, na
    jakiejś rządowej stronie związanej z pracą, ale już nie spomnę gdzie.

    jeśli chodzi o firmę Gryf, to zadam tylko jedno pytanie:

    - czy, a jeśli tak to ILE, zapłaciłeś za możliwość uzyskania pracy
    przez firmę Gryf. ?

    Grendel