PracaGrupypl.praca.dyskusjeWhirlpool-nagonki › Re: Whirlpool-nagonki
    From: Maciej Bojko <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Whirlpool-nagonki
    Date: Wed, 01 Oct 2008 20:20:34 +0200

    On Wed, 1 Oct 2008 10:42:00 -0700 (PDT), mihau
    <m...@g...com> wrote:

    >Normalne prawo to takie, które pozwala podpisać umowę z dowolnym
    >okresem wypowiedzenia, nawet pięciominutowym.

    Widziały gały co brały. Jak firma już podpisała te umowy, to niech je
    honoruje. Jakoś nie potrafię uronić łezki współczucia nad wielkim
    koncernem, który biedny musi przestrzegać terminu wypowiedzenia.
    Sorry, ale to tak, jak piłkarz skarżący się, że w normalnym sporcie
    wolno dotknąć piłki ręką. Trzeba se było wybrać siatkówkę,
    szczypiorniaka albo kosza, jak przepisy futbolu ci nie pasują.

    Gdyby wydarzenia opisane w pierwszym poście były prawdziwe, byłoby to
    maksymalne przegięcie. (Czy są, oczywiście nie wiem, więc piszę
    w trybie przypuszczającym.)

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com