PracaGrupypl.praca.dyskusjeWezwanie na świadka › Re: Wezwanie na świadka
  • Data: 2007-07-03 11:31:11
    Temat: Re: Wezwanie na świadka
    Od: "Gienek" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz się ubiegać zarówno o wypłatę strawnego, zwrot kosztów dojazdu
    > jak i o odszkodowanie za utracony zarobek.
    > Wszystko zależy od odległości jaką masz do sądu i czas potrzebnya na podróże w
    > obie strony.
    >
    > Dz.U. 1950 nr 49 poz. 445
    > Dekret z dnia 26 października 1950 r.
    > o należnościach świadków, biegłych i stron w postępowaniu sądowym.

    Dzięki. I o to mi chodziło :)Czyli jednak na początku tego wątku wprowadzono
    mnie w błąd. Jak jestem wezwany na świadka i tracę wynagrodzenie za jeden dzień
    lub więcej to mi zostanie to zwrócone przez sąd lub inną instytucję która mnie
    wzywa, w formie odszkodowania.
    Ja dotychczas brałem urlopy wypoczynkowe jak byłem wezwany na świadka. Od dziś
    biorę urlop bezpłatny i zaświadczenie z zakładu pracy jakie stracę dzienne
    wynagrodzenie i z tym jadę zeznawać.

    Jeszcze raz wielkie dzięki za informację.
    Kto pyta ten nie błądzi.