PracaGrupypl.praca.dyskusjeWczasy pod gruszą › Re: Wczasy pod gruszą
    From: "sarra" <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wczasy pod gruszą
    Date: Sun, 14 May 2006 23:39:30 +0200

    > w firmie w ktorej pracuje moj brat jest tak, ze im wiecej zarabiasz tym
    > mniej dodatku urlopowego dostaniesz, ci co maja najnizsze zarobki
    > dostaja po ~600 pln, pozniej sa ustalone progi zarobkowe, zaleznie od
    > zarobkow ludzie dostaja po 500, 400 lub 300. Ci co zarabiaja duzo nie
    > dostaja nic, z reszta wstyd byloby brac 300 pln na wakacje skoro ktos ma
    > 5k brutto ...
    > sytuacja materialna rodziny w ogole nie ma znaczenia, licza sie tylko
    > zarobki pracownika i na tej podstawie ustalana jest wielkosc doplaty

    U mnie jest podobnie: im mniejsz zarobki, tym wieksza dotacja, z tym że
    jeśli ktoś ma żonę/męża dostaje ok 120zł więcej i dodatkowo po ok 330 na
    każde dziecko do 15 roku życia. Dotacja wypłacana jest raz w roku, a urlop
    musi być minimum dwutygodniowy.
    W sumie nie są to duże pieniądze ale rekordzista dostał coś koło 1500 netto.
    Firma dośc duża i nie wszyscy sie znają, to też żoną i dziećmi trzeba się
    "wykazac" dokumentami - jest to warunek w podaniu o wypłacenie świadczenia.
    Jak komus nie pasują warunki to zawsze może nie składać podania ;)