PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wasza rekordowa liczba godzin non stop pracy

  • 11. Data: 2005-07-18 19:36:20
    Temat: Re: Wasza rekordowa liczba godzin non stop pracy
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > rekordowa liczba godzin non stop
    > moja to równe 60 godzin .

    To co się chwalisz ,

    chcę powiedzieć BARANIE!!!!!!!, ale a nuż przyczyna to usprawiedliwia.

  • 12. Data: 2005-07-18 20:31:28
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Może to trochę smutne ... Ale moja to równe 60 godzin - w zasadzie z
    > przerwami na WC.

    Troche przesadasz z tą robotą...

    Ja najwiecej mialem 24h bez snu. Ale moja robota wymaga sprawnego mozgu.

    Przyszedlem w srode o 9:00
    Wyszedlem w czwartek o 9:00
    Przyszedlem w czwartek o 16:00
    Wyszedlem w piatek o 2:00
    Przyszedlem w piatek o 10:00
    Wyszedlem w piatek o 20:00

    W sobote i niedziele to juz tylko po kilka h ... tak kontrolnie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2005-07-19 09:01:17
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Zobp" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .pl...
    > Może to trochę smutne ... Ale moja to równe 60 godzin - w zasadzie z
    > przerwami na WC.

    Ciekawe te wszystkie odpowiedzi... Pozostaje mi tylko gorzko współczuć i
    rzucić garść cytatów:

    "W zarządzaniu czasem menedżerów można wyróżnić bardzo wiele słabości i
    mankamentów. Wyniki badań przeprowadzonych przez H. Minzberga w Kanadzie i
    W. Kieżuna w Polsce dowodzą, że:
    Długość dnia pracy kierowników jest nadmierna i wynosi 8,48 - 14,43 godziny
    dziennie (powinno być 8 - 9 godzin). Struktura dnia pracy jest zbyt
    rozdrobniona, kierownicy wykonują do 43 - 583 różnych czynności dziennie
    (powinno być 10 - 15), skutkiem tego jest dekoncentracja oraz spontaniczna
    skłonność do przepracowywania się. "

    "Zaobserwowano bardzo niski stopień planowości pracy kierowników, czego
    wynikiem jest realizacja zaledwie 20% zaplanowanych czynności (powinno być
    60 - 70%) praca ich jest bardzo żywiołowa, często ulegają naciskom
    zewnętrznym."

    "Zbyt mało rutynowych zadań jest delegowanych do pracowników niższego
    szczebla, co prowadzi do przepracowania."

    "Problemy z czasem mogą wynikać ze specyficznych uwarunkowań
    psychologicznych, które należy korygować, aby zarządzanie czasem się
    powiodło.
    Ważne uwarunkowania , które należy uwzględnić to: perfekcjonizm,
    pracoholizm, zachowania typu A, specyficzne nawyki codzienne.

    ODWLEKANIE:
    Odwlekanie polega na świadomym lub nawykowym odkładaniu na później spraw,
    których nie lubimy ,a które powinny być zrealizowane od razu.
    [...] Odwlekanie wykonania zadań skutkuje ich nagromadzeniem się i
    koniecznością realizacji wielu nie lubianych zadań na raz.

    Psychologowie uważają, że do głównych powodów odwlekania działań należą:
    - Unikanie odpowiedzialności i ryzyka za sprawy, które przerażają i wydają
    się trudne do realizacji;
    - Przytłoczenie rozmiarami i złożonością zadania;
    [...]
    Niepokój przed nadchodzącym lub przewidywanym niepowodzeniem;
    Obawy przed błędem, krytyką lub przed negatywną oceną;
    [...]
    PERFEKCJONIZM
    Strach przed porażką prowadzi do perfekcjonizmu. Jesteśmy tak zaabsorbowani
    tym, co pomyślą o nas inni, że nieustannie prowadzimy dzieło do perfekcji,
    marnując przy tym niepotrzebnie czas. [...]Perfekcjonizm wywodzi się z
    błędnego przekonania, że im więcej czasu spędzimy nad czyś, tym to coś
    będzie lepsze.
    Perfekcjonizm może oznaczać brak pewności, to z kolei powoduje obsesyjne
    doprowadzanie rzeczy do całkowitego porządku.

    PRACOCHOLIZM
    Termin "pracoholizm" oznacza uzależnienie od pracy. Osoba uzależniona od
    pracy nie może się bez niej obejść bez względu, jak szkodliwe jest to dla
    jej zdrowia psychicznego. Pracoholik jest prześladowany przez pracę [...]

    ZACHOWANIA TYPU A
    W 1968 roku Friedman i Rosenman wysunęli tezę, iż choroby serca powoduje nie
    tyle palenie tytoniu, brak ruchu i cholesterol, co styl życia osób typu A,
    czyli:
    intensywne popędy i agresja,
    ambicja i zamiłowanie do współzawodnictwa,
    ciągły przymus robienia czegoś,
    poczucie presji czasu
    [...]"

    LITERATURA:
    Moja to mat. szkoleniowe trenera E.Rajewicza. A literatura trenera:

    1. Adair J.: Anatomia biznesu - Zarządzanie czasem.
    2. Bieniok H.: Zarządzanie czasem. SERIA: Nowoczesne zarządzanie w biznesie.
    3. Bliss E.C.: Jak gospodarować swoim czasem.
    4. Borowska S.: Wykorzystać sekundy. Zarządzanie czasem.
    5. Clegg B.: Błyskawiczne zarządzanie czasem.
    6. Coleman R., Barrie G.: 525 rad jak być lepszym menedżerem.
    7. Covey S.R., Merril R.R., Merrill R.R.: Najpierw rzeczy najważniejsze.
    8. Drucker P.: Menedżer skuteczny. Nowoczesność,
    9. Fontana D.: Zarządzanie czasem.
    10. Hindle T.: Poradnik Menedżera. Zarządzanie czasem.
    11. Johns T.: Doskonałe zarządzanie czasem. Wszystko, czego potrzebujesz,
    aby udało się za pierwszym razem.
    12. Lakein A.: Być panem swego czasu i swego życia.
    13. Mayer J.J.: Organizacja czasu. Read Me,
    14. Seiwert L.J.: Zarządzanie czasem - bądź panem własnego czasu.
    15. Seiwert L.J.: Jak organizować czas.

  • 14. Data: 2005-07-19 09:21:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Maciek Sobczyk <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> wrote:

    > Ciekawe te wszystkie odpowiedzi... Pozostaje mi tylko gorzko współczuć i
    > rzucić garść cytatów:

    Czego?
    Czasami sa do wykonania prace, ktore wymagaja takiego czasu pracy.
    Np. przenosiny serwerowni.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 15. Data: 2005-07-19 09:29:24
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Np. przenosiny serwerowni.

    Albo nieplanowana awaria ;)

  • 16. Data: 2005-07-19 09:41:33
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):
    > Czego?
    > Czasami sa do wykonania prace, ktore wymagaja takiego czasu pracy.
    > Np. przenosiny serwerowni.
    62 godziny non-stop? To oznacza prawie 3 dni. Bez spania, odpoczynku itp.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 17. Data: 2005-07-19 09:51:16
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> wrote:

    > 62 godziny non-stop? To oznacza prawie 3 dni. Bez spania, odpoczynku itp.

    Nie. Nie pisalem o 62h. Ale np. prawie 2 dni - zdarzalo sie.
    Jesli masz na cos okreslona ilosc czasu i ograniczona ilosc ludzi - musisz
    jakos pogodzic te dwie wartosci.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 18. Data: 2005-07-19 09:54:53
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):
    > Nie. Nie pisalem o 62h. Ale np. prawie 2 dni - zdarzalo sie.
    > Jesli masz na cos okreslona ilosc czasu i ograniczona ilosc ludzi - musisz
    > jakos pogodzic te dwie wartosci.
    Ty nie - ale inni uczestnicy dyskusji tak (patrz dwie pierwsze
    wypowiedzi - 62, 63 godziny)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 19. Data: 2005-07-19 10:27:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> wrote:

    > Ty nie - ale inni uczestnicy dyskusji tak (patrz dwie pierwsze
    > wypowiedzi - 62, 63 godziny)

    Nadal jestem sobie to w stanie wyobrazic przy pewnego typu pracach.
    Oczywiscie nie non-stop, ale jednorazowo.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 20. Data: 2005-07-20 09:32:10
    Od: ErkA <a...@a...pl>

    Zobp napisał(a):

    > Może to trochę smutne ... Ale moja to równe 60 godzin - w zasadzie z
    > przerwami na WC.

    od paru miesiecy, wstaje o 7.30, ide spac 2.00-2.30 (zwykla praca +
    praca dla siebie -> bazarek.pl), czasami w weekendy pozwole sobie na
    luksus pospania do 12, ale potem zaluje, bo szkoda dnia , lubie to co
    robie, wiec w pewnym sensie tez i odpoczywam :D.

    pozdrawiam wszystkich pracoholikow

    --
    pozdrawiam serdecznie rafi

    www.BAZAREK.pl - DARMOWE SKLEPY INTERNETOWE,
    Otwórz sklep online i zarabiaj-bez opłat, bez prowizji