PracaGrupypl.praca.dyskusjeWalka z bezrobociem (długie) › Re: Walka z bezrobociem (długie)
  • Data: 2002-03-20 19:09:47
    Temat: Re: Walka z bezrobociem (długie)
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Mar 2002 08:50:09 +0100,
    =?iso-8859-2?Q?Wies=B3aw_Wronowicz?= <w...@p...com>
    wrote:

    [ciach...]
    >Aktualnie import to 50% konsumpcji, wzrost sprzedaży polskich firm jest
    >równoznaczny z wzrostem PKB, wzrostem rentowności, szybkim zmiejszeniem
    >bezrobocia. Przecież wzrost sprzedaży produktów z Uni Europejskiej nie
    >zwiększa ani o ułamek procenta PKB w Polsce.
    >Problem w tym że politycy, zrówno ci z SLD jak i Uni Wolności, Platformy
    >Obywatelskiej itd są powiązani z zachodnimi koncernami, a te nie dopuszczą
    >do takiej akcji - ich straty byłyby ogromne, pośrednio mogłoby wzrosnąć
    >bezrobocie w krajach Uni.
    >
    >Co o tym myslicie?
    Ze trzeba wydac troche pieniedzy na te spoty w telewizji. Sam
    osobiscie kupuje raczej produkty polskie pod warunkiem ze ich jakosc
    mi odpowiada (np ludwik zamiast plynu CopUltra :))) ). Nie dajmy sie
    zwariowac zagranicznej metce. Zreszta orginalne Levisy szyja gdzies w
    Polsce a takze tansze garnitury z metka Giorgio Armani wiec chyba
    potrafimy.
    Nawiasem mowiac Francja, Belgia i Holandia z tego co wiem prowadzily
    takie kampanie reklamowe.

    Pzdr
    Limfo