PracaGrupypl.praca.dyskusje › WYBÓR FUNDUSZU EMERYTALNEGO

  • 1. Data: 2003-08-29 11:14:38
    Temat: WYBÓR FUNDUSZU EMERYTALNEGO
    Od: "marko" <m...@i...com.pl>

    Witam !!!

    1) Jak już wybiorę fundusz emerytalny, czy powinienem dzwonić do ZUS-u i
    informować ich, że już wybrałem fundusz?

    2) Czy gdy wybiorę fundusz, to po prostu należy zadzwonić do danej firmy i
    im powiedzieć, że ich wybrałem? Jakie informacje powinienem przygotować? Oni
    coś przysyłają?

    3) Czy to prawda, że mam czas do 7 dni? Ten czas się liczy od kiedy? Od
    przelania na konto pierwszej wypłaty?

    4) Co się stanie jak nie zdążę? Wybiorą za mnie? Czy mogę potem zmienić?

    Informacje proszę na e-mail prywatny: m...@w...pl

    Dzięki, marek

  • 2. Data: 2003-08-31 11:55:04
    Temat: Re: WYBÓR FUNDUSZU EMERYTALNEGO
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) marko napisal(a) Fri, 29 Aug 2003 13:14:38 +0200:
    >1) Jak już wybiorę fundusz emerytalny, czy powinienem dzwonić do ZUS-u i
    >informować ich, że już wybrałem fundusz?

    Nie.

    >2) Czy gdy wybiorę fundusz, to po prostu należy zadzwonić do danej firmy i
    >im powiedzieć, że ich wybrałem? Jakie informacje powinienem przygotować? Oni
    >coś przysyłają?

    Tak. OFE wysle do Ciebie czlowieka. Choc
    prosciej byloby, gdyby wskazali formularz w sieci
    do wypelnienia, a potem umowa do domu do podpisu (ale
    juz bez wypelniania 50-iu rubryk).

    >3) Czy to prawda, że mam czas do 7 dni? Ten czas się liczy od kiedy? Od
    >przelania na konto pierwszej wypłaty?

    Nic o tym nie wiem. Ale jakies limity czasowe musza byc.

    >4) Co się stanie jak nie zdążę? Wybiorą za mnie? Czy mogę potem zmienić?

    Tak. Ale mysle, ze tu nie chodzi o 7 dni.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 3. Data: 2003-08-31 13:18:39
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik marko napisał:
    > 3) Czy to prawda, że mam czas do 7 dni? Ten czas się liczy od kiedy? Od
    > przelania na konto pierwszej wypłaty?

    Kadrowa mi powiedziała, że muszę wybrać zanim za mnie wylosują. Losują w
    styczniu czyli mam czas do stycznia.

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider