PracaGrupypl.praca.dyskusjeWOJSKO - Postępowanie w celu powołania do zas. sł. wojsk. › Re: WOJSKO - Postępowanie w celu powołania do zas. sł. wojsk.
  • Data: 2002-07-02 13:20:45
    Temat: Re: WOJSKO - Postępowanie w celu powołania do zas. sł. wojsk.
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w razie gdy przyjdzie wezwanie miec jakies
    > papiery i wtedy starac sie przynajmniej o B12 potem juz bedzi bardzo malo
    > czasu by mnie powolac...

    Wydaje mi sie...powtarzam..wydaje..to sa moje domniemywania, nie siedze w
    tym..., ze lepszym rozwiazaniem byloby przed otrzymaniem wezwania skontaktowac
    sie w sprawie ponownej komisji lekarskiej, poniewaz jestes niezdolny z przyczyn
    zdrowotnych.Moze poznasz wtedy osobiscie osobe ktora jest decydentem w twojej
    sprawie..
    Za moich czasow powolaniowych, to potrafili odlozyc sprawe do przebadania
    delikwenta w macierzystej jednostce i tam lekarze orzekali..czy kwalifikuje sie
    na komisje, czy nie. To stare dzieje, teraz moze byc inaczej.
    Moze jednak studia jakies??

    Jeszcze raz pozdrawiam
    Krzysztof