PracaGrupypl.praca.dyskusjeWEJŚCIE SMOKA!!!... DO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY › Re: WEJŚCIE SMOKA!!!... DO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
    From: "Greg" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: WEJŚCIE SMOKA!!!... DO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
    Date: Fri, 22 Aug 2003 16:34:31 +0200

    "Pablo" w wiadomości news:bi4tv6$6jr$1@news.onet.pl napisal(a):

    > U mnie nie bylo zle,

    Veni, vidi, vici! ;-)

    Idac do PUP, w ktorym jestem zarejestrowany, trzeba przejsc obok
    oczyszczalni sciekow. Czlowiek, ktorego kiedys znalem zwykl w takich
    chwilach mowic:
    - Wachac, bo w domu tego nie macie! ;-)
    Pewnie wychodza z zalozenia, ze przecietny bezrobotny jest tak przybity,
    ze nie zwroci uwagi ;-)

    Ale budynek wyciaciany slicznie (w porownaniu ze starym, gdzie strach
    bylo dotknac czegokolwiek). Wiekszosc urzedniczek to mlode i naprawde
    ladne dziewczyny. Zdaje sobie sprawe z tego, ze bezrobotnym paniom to
    bez roznicy. Ja jednak sie ciesze, bo z takimi i latwiej i przyjemniej
    mozna sie dogadac ;-)
    Do urzedu przyszedlem jakies 5 minut przed czasem. Na korytarzu czekalo
    juz kilkanascie osob. Po uplywie tych 5 minut drzwi zostaly otwarte i
    mloda, atrakcyjna dziewczyna zaprosila nas do srodka. Bylo krotko i
    rzeczowo - organizowane sa szkolenia. Mila pani wyjasnila jakie sa plusy
    takiego kursu, oraz minusy z ewentualnej rezygnacji. Najwiekszy minus
    jest taki, ze jesli jest to druga odmowa, lub za jakis czas odmowi sie
    ponownie (np. podjecia proponowanej pracy) to zostaje sie wykreslonym z
    listy bezrobotnych na pol roku. Kilka osob zrezygnowalo. Byc moze mieli
    powody konkretne... jesli nie to moim zdaniem postapili glupio. Oferuje
    sie im bowiem kursy (czyli uzyskanie dodatkowych kwalifikacji jakby nie
    bylo), za ktore jeszcze dostana 60% zasilku dla bezrobotnych. No chyba,
    ze z jakichs konkretnych powodow zawali sie kurs - wtedy taki delikwent
    ponosi pelne koszty + koszty ewentualnych badan lekarskich.
    Ja wybralem nowoczesne techniki sprzedazy, czy jakos tak. W uzasadnieniu
    napisalem, ze to z powodu duzego zapotrzebowania na przedstawicieli
    handlowych. Z tej prostej przyczyny mialbym duze szanse wykorzystac
    zdobyta wiedze. Na pewno prawdopodobienstwo jest wieksze niz w przypadku
    np. zarzadzania projektami (Project Manager), chociaz ten kierunek
    wydaje sie ambitniejszy. Mozna bylo tez wyrazic zainteresowanie
    zdobyciem prawa jazdy kategorii C. Ja z tego zrezygnowalem, poniewaz nie
    widze siebie jako kierowcy samochodow ciezarowych. Inne mozliwosci to
    obsluga malej firmy handlowej w zakresie rozliczania plac i ubezpieczen,
    kompleksowa obsluga duzej firmy handlowej (tutaj m.in. o inwentaryzacji,
    BHP, obsluga wozka widlowego...), uprawnienia gazowe, sztuka robienia
    bukietow, komputerowe prawo jazdy, grafika komputerowa, tworzenie stron
    internetowych, czy tez szkolenie zatytulowane "Moja firma - staz w
    firmie symulacyjnej".
    Teraz czekam na decyzje. Nie jest powiedziane, ze bede uczestniczyl w
    kursie (swoja droga ten trwa ponad 160 godzin), ktory sobie wybralem.
    Jesli nie bedzie dostatecznej ilosci chetnych zostana mi zaproponowane
    inne mozliwosci. Moze jednak ten Project Manager? ;-)

    Na koniec przyszlo nam wypelnic jeszcze pewna ankiete. Wiekszosc ludzi
    mialo te srednie wyksztalcenie, wiec nie bylo problemow z "podstawuwka"
    ;-) Tym bardziej, ze scislej rzecz ujmujac, wypelniala je owa
    urzedniczka ;-) Sympatyczna osoba... poruszylismy nawet temat Freuda ;-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/