PracaGrupypl.praca.dyskusjeW pewnym koncernie sprzedajacym pizze na telefon › Re: W pewnym koncernie sprzedajacym pizze na telefon
  • Data: 2002-06-26 06:53:55
    Temat: Re: W pewnym koncernie sprzedajacym pizze na telefon
    Od: "Kim" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    robert ma racje. skoro taka firma chce istniec na rynku polskim i dzieki
    temu dawac miejsca pracy to dlaczego mamy jej pozwalac na takie traktowanie
    pracownika? od czego sa kontrole odpowiednich uzedow ?
    ludzie ktorzy sa w ciezkiej sytuacji materialnej poprostu nie maja wyjscia i
    mussza pracowac. A znajdzie sie taki KAIZEN ktory nie bierze pod uwage ze
    ludzie nie tylko pracuja na swoje utrzymanie ale tez maja dzieci.I co taki
    koles(majacy na utrzymaniu rodzine ) zdenerwowany na firme z Hiszpani ma
    powiedziec swojemu dziecku ?? Moze :
    - Kochanie dzis na grupie taki jesen Kaizer podpowiedzial mi zebym zucil
    prace i poszedl zebrac pod kosciul, swietny pomysl.
    Na kolacje bedzie zupa z osci.

    Gratulacje Kaizer za madre myslenie