PracaGrupypl.praca.dyskusjeW kwestii formalnej... › Re: W kwestii formalnej...
    From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: W kwestii formalnej...
    Date: Wed, 7 Jul 2004 16:21:38 +0200

    > pomijając wszystko inne, wiedz że w internecie uzywanie wszystkiego co
    > windziane to syf. I nic tego nie zmieni.
    Sluchaj - pamietasz jeszcze gophera? I czasy, kiedy www dopiero raczkowalo?
    Kiedy modem 2400 byl szczytem marzen? I, oprocz mazowii, bylo kilkanascie
    innych standardow?
    Ja pamietam. I pamietam tez, ze glowna przyczyna fenomenu internetu jest
    niezaleznosc od platformy.
    Gadanie, ze internet jest tylko dla systemow z 'x' na koncu jest po prostu
    lamerskie. I nie zarzucaj mi, prosze, ze jestem zwolennikiem
    malego-miekkiego.
    Nie jestem.

    A zrozum jeszcze tez to, co pisalem w pierwszym poscie tego watku: nie wiem
    kim jestes i co robisz, ale widze ze nie mozesz zrozumiec tego, ze w
    niektorych
    miejscach pracy (szczegolnie wieksze korporacje) user nie ma _zadnej_
    mozliwosci zrekonfigurowania czegokolwiek. Po prostu takie sa zasady.
    I w zwiazku z tym, Twoim zdaniem, taki user _nigdy_ nie powinien byc
    dopuszczany do internetu, tak?

    > wracając do wątku - w nagłówku deklarujesz o będzie dalej. Automat
    > sprawdza i mówi że nie jest dobrze. Nie ważne, że stosujesz tylko ASCII.
    > Ważne, że deklarujesz potencjalne krzaczki. Dlatego dużo łatwiej jest
    > sobie przestawić program do obsługi w sposób własciwy. i tego się trzymać
    Czyli tak - kupie sobie wiatrowke, to powinni mnie zamknac do wiezienia,
    bo przeciez moge kogos skrzywdzic, nie?

    Eeeetam.
    PiotrG