PracaGrupypl.praca.dyskusjeVOBIS + PRACA › Re: VOBIS + PRACA
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: VOBIS + PRACA
    Date: Wed, 1 Apr 2009 23:34:47 +0200

    W wiadomości news:gr0ljp$e9d$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie znam takiej urzędowej definicji miejsca pracy.
    > To zależy przede wszystkim kto i w jakim celu pyta. Jeśli chodzi o
    > formalny adres zakładu pracy, to przy DG jest to zazwyczaj adres
    > zamieszkania samozatrudnionego.
    Miejsce pracy to pojęcie z zakresu KP, a KP dotyczy UoP, wystarczy poczytać
    Natomiast pojęcie samozatrudnionego jest pojęciem potocznym. W
    rzeczywistości oznacza osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą.
    Prowadzenie działalności gospodarczej != zamozatrudnienie.

    > Jeśli komuś zależy na fizycznym miejscu pracy (np. żeby w razie
    > konieczności kontaktu wiadomo było, gdzie szukać), to można podać adres
    > VOBISu.
    Mętne dywagacje.
    Wyraźnie pisałem o dokumentach.

    > Zazwyczaj tego typu pytania nie mają na celu zebranie informacji tylko od
    > pracowników, ale też od osób, które wykonują pracę na podstawie innych
    > umów
    Całkowicie bezpodstawne i błędne twierdzenie.

    --
    Jotte