PracaGrupypl.praca.dyskusjeUzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca › Re: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
    From: "Adam F." <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
    Date: Sat, 22 Jun 2002 19:29:25 +0200

    "R-network" <b...@p...iq.pl> wrote in message
    news:af1osb$io7$1@news.tpi.pl...

    > Sądząc po wypowiedziach większość z Was nie jest pracodawcami . To znaczy
    > stajecie po drugiej stronie bariery bo tak jest wygodniej. Jest na kogo
    > ponarzekać. Nie trzeba podejmować zadnych decyzji. Odwalić swoje wziąć
    kasę
    > i do domu. Ja mam podobne doświadczenia jak Piotr chociaż jestem z innego
    > regionu. Po dziesiatkach rozmów kwalifikacyknych stwierdziłem że rezygnuję
    > zatrudniania pracowników, poświecę noce i weekendy, natomiast nie
    zatrudnię
    > tej całej rzeszy nieudaczników. Zamiast krytykować pokazcie co potraficie.
> [...]

    Cóż, niestety muszę się zgodzić z przedmówcą. Ludzi, którzy potrafią wziąć
    swoje sprawy w swoje ręce jest coraz mniej, większość woli narzekać na cały
    świat, gdyż tak jest łatwiej. Znam kilka osób, które zamiast narzekać
    potrafiły dojść do czegoś w życiu, mimo bardzo niekorzystnej sytuacji
    osobistej i zawodowej - tym bardziej szanuję owe osoby (są dla mnie żywymi
    przykładami, że "dla chcącego nic trudnego").

    Chciałoby się powiedzieć, że w Polsce istnieją dwa sposoby na wyjście z
    kryzysu... (pewnie już każdy to zna, więc nie będę się powtarzał).

    Pozdrawiam
    Adam