PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: [crosspost] Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ › Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
  • Data: 2008-12-23 16:44:39
    Temat: Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:op.ummh3dl7l60ql1@unk Tomek <t...@o...pl> pisze:

    > Proszę bardzo: otwierasz DG urywając się z ZUSu na tyle na ile się da,
    > rejestrujesz się do VAT i odliczasz VAT/PIT z czego popadnie.
    > Jeśli zakres DG będzie się pokrywał z hobby w którym jesteś na tyle dobry
    > że możesz z niego żyć, to odliczysz sporo wydatków tak naprawdę prywatnych
    > - i to zupełnie legalnie.
    > A to dopiero początek.
    No tak, ale mi chodzi mi o działania sytemowe, nie kombinacje dobre dla
    jednego czy drugiego gównianego "byznesmenka".
    Wyrwać się na skalę państwową z bismarckowskiego systemu ubezpieczeń
    społecznych i związanych z nimi świadczeń to nie jest prosta sprawa; tu
    spróbuj coś wymyślić (może będzie jaka nagroda bo ten problem mają znacznie
    bogatsze od nas państwa).
    No i nie można zapominać że demokracja to ustrój polegający na tym, że dwóch
    meneli przegłosowuje profesora.

    > Przy czym od razu napiszę że cierpliwość mi się powoli kończy i za jakiś
    > czas wyjeżdzam stąd - ostatnie dwa dni spędziłem na urzędowym ping-pongu
    > ze mną w roli piłeczki, tylko dlatego że nie chciałem się zgodzić
    > na poświadczenie nieprawdy przez urzędnika...
    Tam gdzie pojedziesz jesteś pewny, że piłeczką nie będziesz?

    --
    Jotte