PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: [crosspost] Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ › Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
  • Data: 2008-12-24 15:18:26
    Temat: Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 17:44, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > No tak, ale mi chodzi mi o działania sytemowe, nie kombinacje dobre dla
    > jednego czy drugiego gównianego "byznesmenka".
    > Wyrwać się na skalę państwową z bismarckowskiego systemu ubezpieczeń

    Pan Jotte pokazał poziom. Ktoś, kto próbuje nie dać się rabować,
    jednocześnie postępując legalnie i pracując na swoje utrzymanie, jest
    "gównianym byznesmenkiem".

    Pan Jotte stworzony jest do wyższych celów, na skalę państwową. Wciela
    swój plan w usenecie, opluwając ludzi, którym nie pasuje rabunek i
    próbują ugrać coś dla siebie. Niestety, innych oznak swojej walki z
    systemem nie prezentuje. Ciekawe czy z ich braku, czy strachu przed
    fiskusem?

    --
    mihau