PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: [crosspost] Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ › Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
    From: mihau <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
    Date: Tue, 23 Dec 2008 06:53:46 -0800 (PST)
    <gil7f7$8l0$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <gilemj$cr1$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <1msoqkv6n1ttz.bkvcdsr7w8zb$.dlg@40tude.net>
    <s...@p...org>
    <1...@4...net>
    <f...@r...googlegroups.com>
    <giqrvf$25r$1@news.dialog.net.pl>

    On Dec 23, 3:18 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Nie ma żadnych _twoich_ pieniędzy. Zapłaciłeś "państwu" co powinieneś i to
    > są teraz pieniądze tej instytucji, a ona z nimi robi co jej się podoba.

    "Płać podatki i milcz." Czy Ty się urodziłeś w niewolniczej rodzinie?
    Chyba sporą satysfakcję sprawia Ci, że inni są niezadowoleni ze
    sposobu dysponowania zabranymi od nich pieniędzmi?

    Jeszcze fakt pobierania podatków i wypłacania jałmużny mnie tak nie
    denerwuje. Stać mnie na ten bezsensowny wydatek. Natomiast ciśnienie
    mi skacze, gdy taki bezrobotny zaczyna domagać się od państwa więcej.
    Bo mu się należy za sam fakt istnienia, bo nie ma posady odpowiedniej
    na jego kwalifikacje, które często oznaczają mistrzostwo w opieprzaniu
    się i kombinowaniu, bo narobił dzieci, bo na piwo nie starcza.

    > Na pociechę powiem ci, że wcale nie musisz z niej korzystać. Tyle innych na
    > świecie...

    Owszem. Aktualnie płacę podatki w Polsce bo... kosztują mnie mniej niż
    w miejscu zamieszkania. Tutejsza instytucja państwowa jeszcze bardziej
    okrada swoich obywateli i jeszcze lżejszą ręką rozdaje zasiłki leniom.

    A na pociechę to mam coś innego. Bezrobotny ten zasiłek wyda i da
    zarobić komuś uczciwie pracującemu. Biorąc pod uwagę to, że spora
    część pójdzie na wódę i papierosy, a więc pod postacią akcyzy wróci do
    wora z etykietą "budżet", to ponownie pójdzie do jakiegoś lenia i
    obróci raz jeszcze. Zatem efektem będzie stado ucieszonych
    bezrobotnych mord i jakiś zysk dla pracujących.

    --
    mihau