PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrzędnik w Unii › Re: Urzędnik w Unii - cd odpowiedzi
    From: "Piotr" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urzędnik w Unii - cd odpowiedzi
    Date: Wed, 27 Nov 2002 11:01:37 +0000 (UTC)

    SławekM <m...@p...USUN.onet.pl> napisał(a):

    > [...]
    >
    > Po trzecie: ci przyjęci to będą zapewne krewni i znajomi "królika" (czyli
    > wpływowych polskich "osobistości" życia politycznego).
    >
    > Bycie urzędnikiem unijnym to tak dobra fucha, że chętnych jest wielu. I jak
    > w każdym biurokratycznym ustroju kwalifikacje nie są specjalnie
    > najważniejsze, za to liczą się "dobre plecy".
    >
    > pzdr.
    > SławekM

    Jeśli rzeczywiście myslisz, że polscy urzędnicy i politycy juź mają takie
    znajomości w Brukseli, że będą w stanie załatwic pracę swoim bratankom i
    szwagrom, to podziwiam.
    Ja myśle, że nawet jeśli jakieś przekręty sa tam mozliwe, to Polaków dotyczyć
    będa za kilka lat najwcześniej.

    A poza tym, to w ten sposób można sobie każde niepowodzenie wytłumaczyć i
    wszystko usprawiedliwić.
    Znajomości, znajomości - to ograna gadka