PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrząd Pracy i terminy › Re: Urząd Pracy i terminy
    From: wronga <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urząd Pracy i terminy
    Date: Thu, 03 Jun 2004 16:54:43 +0200

    Użytkownik Magda napisał:
    > Termin spotkania w UP można przesunąć bez większych problemów, wystarczy
    > przynieść (lub wysłać pocztą) oświadczenie o niemożności stawiennictwa w
    > danym terminie. Oświadczenie to musi dotrzeć do UP nie później niż 2 dni
    > przed planowanym terminem spotkania. Na następne spotkanie musisz przyjść
    > nie później niż bodajże 29 dni od daty wysłania oświadczenia.
    > Nie musisz podawać ważnego powodu, wystarczy, że powiesz, że wyjeżdzasz. W
    > przypadku nie pojawinia się w UP bez wcześniejszego uprzedzenia masz 5 dni
    > na usprawiedliwienie nieobecności i wówczas rzeczywiście musisz mieć poważny
> [...]

    A to wredna baba w urzedzie pracy niedalej jak tydzien temu udzieliła
    mojej znajomej zlych informacjii !!! Rzeczywiście sprawdziłam to teraz
    na stronie urzedu, że mozna zgłosic brak gotowości do podjecia pracy na
    okres nie dłuższy niż 30 dni, traci się tylko zasilek za dni w których
    sie jest "nie gotowym"

    wronga
    ---------
    Jeśli szukasz pracy w internecie wypelnij proszę ankietę na stronie
    kolos.math.uni.lodz.pl/~dudkiewicz/