PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrzad Pracy-badanie gotowości › Re: Urzad Pracy-badanie gotowości
  • Data: 2005-08-08 17:02:04
    Temat: Re: Urzad Pracy-badanie gotowości
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-07-08 07:41:34 +0200, czarny <m...@f...art.pl> said:

    > Bardzo ciekawe stwierdzenie... jakies traumatyczne przezycia w
    > przeszłości związane z urzedami?

    Podejrzewam, że podobne jak u większości rodaków nie związanych z
    urzędniczą stonką. Żyjecie z moich pieniędzy i jeszcze macie co chwila
    durne wymagania - "obywatel się stawi osobiście" etc. To kiedy mam
    zarabiać na utrzymanie urzędasów, polityków, księży, górników i na
    dopłaty dla rolników? Dajcie wy mnie święty spokój i tylko przestańcie
    zawłaszczać sobie moje prawa...

    mający (jeszcze) pracę
    camel[OT]