PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlopy na zachodzie › Re: Urlopy na zachodzie
    From: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlopy na zachodzie
    Date: Tue, 3 Sep 2002 21:30:22 +0200

    "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net> wrote in message
    news:al1u3c$luv$1@news.onet.pl...
    > "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> wrote in message

    > min.

    > ja mam 30 dni w umowie

    Ja jeden wiecej bo mi zaliczono prace w PL, i w mojej firmie po ilus tam
    latach przysluguje jeden a potem dwa dni wiecej.
    A wybieram bo szefowi nie drzy (jak to bylo w PL) reka przy podpisywaniu
    urlopu.
    W poczcuie wlaczam out of office, telefon przelaczam na sekretarke, projekty
    leca do szuflady.
    Zdrowe podejscie - jesli bede pracowal bez urlopu to moje podejscie do
    roboty jak i jej jakosc gwaltownie spada.
    Lepiej poczekac tydzien, dwa, no niechby trzy i wraca sie do roboty ladnie
    opalony i zteskniony za praca bo ma sie wyzej dziurek w nosie jeczenia zony
    ;)

    A jesli tak jak ktos podal ze w USA nie bieze sie urlopu dluzej niz tydzien
    bo moze to oznaczac ze jesli firma sie nie zawalila przez dwa tygodnie beze
    mnie to znaczy ze nie jestem tam potrzebny to albo zart z regul zarzadzania
    albo jeno cud boski doprowadzil USA do pozycji supermocarstwa.

    Pozdr.
    Beny