PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop wypoczynkowy a L4 › Re: Urlop wypoczynkowy a L4
    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop wypoczynkowy a L4
    Date: Fri, 3 Mar 2006 22:55:22 +0100

    Użytkownik "Elite" <g...@C...fm> napisał w wiadomości
    news:duadik$9qk$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam pytanie dla tych, którzy znają się lepiej niż ja. Czy będąc na
    > urlopie wypoczynkowym, pracownik który zachorował i otrzymał L4 ma
    > wydłużony urlop o tyle dni, o ile trwało jego L4?

    Nie wydłużony. Zwolnienie lekarskie przerywa bieg urlopu, ale to nie
    znaczy, że zaraz po zwolnieniu pracownik samoczynnie ciągnie urlop - na
    to musi być zgoda pracodawcy (albo inny termin).
    Na przykład. Urlop od 1 marca do 14 marca. Planowo 10 dni, po 2 dniach
    zwolnienie - np. 3 -7 marzec (czyli 3 dni robocze). Do pracy pracownik
    wraca tak jak było umówione wcześniej 15 marca, ale wykorzystanego
    urlopu ma nie, 10 dni tak jak było umówione, ale zaledwie 7 dni.
    Pozostałe 3 dni przejdą na inny termin. Oczywiście pracodawca _może_
    udzielić urlopu na następne dni, tj.15-17 marca, ale nie musi.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --