PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop wychowawczy a 1/2 etetu › Re: Urlop wychowawczy a 1/2 etetu
    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop wychowawczy a 1/2 etetu
    Date: Sun, 20 Jul 2003 19:10:32 +0200

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:432d.00001f80.3f1a5308@newsgate.onet.pl...
    > Słyszałem, że można być na urlopie wychowawczym i jednocześnie pracować u
    > swojego pracodawcy na 1/2 etatu? Czy to faktycznie możliwe? Jaka jest
    podstawa
    > prawna tego rozwiązania i jakie warunki aby powrócić na pełny etat? Proszę
    > pomoc.
    Ja tak pracowalam 6 lat temu.niestety nie znam przepisow.Tobylo w dosc duzej
    budzetowce-uczelnia.
    Sa przy tym ograniczenia finansowe i o ile pamietam to jest okres
    bezskladkowy (zus)
    Ja zaltwialam to z radca prawnym uczelni.
    Rzdko kto z tego korzysta i dlatego w kadrach zwykle nie wiedza i sie boja.
    poszukaj jakis bezplatnych konsultacji w gazetach jakies kobiece o
    dzieciach-moze PIP moze UP
    podr TMK