PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop po 11miesiącach... pełny czy nie pełny. › Re: Urlop po 11miesiącach... pełny czy nie pełny.
    From: "darnok" <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop po 11miesiącach... pełny czy nie pełny.
    Date: Thu, 7 Aug 2008 19:36:26 +0200

    In
    news:ef94a79d-1ad1-45b5-b8c1-6e108c31ca37@56g2000hsm
    .googlegroups.com,
    *PawelM* wrote:
    > dlaczemu źle ;)

    > no, ok jeśli założymy,że szkoły nie wliczamy no to tak musimy policzyć

    Szkoly nigdy nie wliczamy do naleznego urlopu. Jak napisalem szkola ma tylko
    wplyw na wymiar urlopu.

    > tu coś kolega we wzorze namieszał (20+X) miesięcy??? i skąd nagle
    > wzieło się pełne 20dni?

    We wzorze namieszalem :)
    teraz jest okej. 20*(1+ x/12) dni
    jesli praca rozpoczeta w zeszlym roku to x/12*20 za zeszly i pelne 20 dni za
    ten rok jesli umowe ma min do konca tego roku

    > przecież osoba nie przepracowała jeszcze pełnego roku a szkoły

    bez znaczenia.

    > ...a gdzie to jest napisane, że dotyczy tego okresu po 10 latach?
    > W kodeksie nigdzie nie jest napisane, że szkoły nie można wliczać
    > przed przepracowaniem (10-lata szkoły) lat....
    > czyli np. technikum 5-letnie i można to wliczać dopiero po
    > przepracowaniu 5 lat?? na jakiej podstawie...
    > a dlaczego nie można wliczyć po przepracowaniu 5miesięcy...1roku...2
    > lat?

    Zajrzyj do tego kodeksu raz jeszcze, bo zle go zrozumiales. Mylisz dwie
    sprawy. Roczny wymiar urlopu do czego wlicza sie okresy nauki i nalezny w
    danym roku urlop zalezny od przepracowanego okresu, wymiaru etatu i okresu
    umowy.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."