PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop opiekuńczy na dziecko › Re: Urlop opiekuńczy na dziecko
  • Date: Tue, 03 Oct 2006 09:04:22 +0200
    From: Jurko <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop opiekuńczy na dziecko

    > Zaraz tam złośliwości :-)
    > Jestem zaskoczony bo i zielony w te klocki.
    > Do tej pory byłem pewien, że się należy bez drobnych druczków.
    > Oświeć również i mnie. Żona na krusie a ja na etacie, dziecko 7 mies.
    > Pozdrawiam bez złośliwości:-)
    >
    > zch

    MOze zle odebralem :) ta "zlosliwosc" :)

    Jesli chodzi o Twoje pytanie: urlop opiekunczy przysluguje 2 dni w roku
    i to nawet wtedy gdy drugi rodzic nie pracuje. Jeżeli pracują oboje to z
    uprawnien korzysta tylko jedno z nich lub kazde po jednym dniu. A propos
    druczkow: pracownik składa oświadczenie czy zamierza/nie zamierza
    korzystac z tego uprawnienia przy czym nie wolno zadac od pracownika
    zaswiadczenia z zakladu pracy wspolmalzonka. Rodzic jest osoba dorosla i
    w pelni swiadoma i ponosi odpowiedzialnosc za zlozone oswiadczenie.

    pozdrawiam

    Jerzy