PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop - ograniczenie › Re: Urlop - ograniczenie
    From: "Michal Gajda" <p...@b...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop - ograniczenie
    Date: Fri, 5 Mar 2004 00:17:51 +0100

    Marecki napisał:
    >mój pracodawca właśnie zapowiedział, że urlopu za 2004 rok dłuższego niż
    dwa
    >tygodnie nie będę mógł dostać w miesiącach wrzesień, październik, listopad,
    >grudzień.
    (...ciach...)
    >Jak rozsądnie przekonać pracodawcę do udzielenia mi urlopu dwutygodniowego
    >we wrześniu?

    powiedział ci że nie możesz dostać we wrześniu urlopu dłuższego niż dwa
    tygodnie
    a ty chcesz dwa tygodnie
    więc 2 tygodnie nie jest dłuższe niż 2 tygodnie, czyż nie?
    i chyba w takim przypadku byłoby po problemie (bo na 2tygodnie urlopu
    pracodawca sie zgadza prawda?) chyba że wypadłby ci jakiś dzień urlopu po
    wrześniu (z przymusu lub ochoty) to bylby problem :|

    wiem ze pewnie nie pomoglem ale moze to jest cos optymistycznego w tym
    wszystkim
    sam nie chciałbym sie znaleźć w takiej sytuacji kiedy nie można swobodnie
    odpoczać ile się chce ;)

    pozdrawiam
    michal g