PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop - jak wykorzystać?

  • 11. Data: 2002-09-08 17:10:19
    Temat: Re: Urlop - jak wykorzystać?
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Użytkownik "pawo" <p...@d...enet.pl> napisał w wiadomości
    news:alg03l$2gb$1@olsztyn.ols.vectranet.pl...
    > Użytkownik "Sylwester Kacprzyk" <l...@g...pl> napisał...
    > >

    > Do okresy "urlopowego" liczy Ci sie szkola srednia + studia (ukonczone) i
    > jak powyzej kolega troche blednie napisal moze to byc 8 lat a nawet
    wiecej,
    > co nie zmienia jednak fakty ze urlop przysluguje dopiero po roku pracy,
    wiec
    > dalej nici.
    >
    > --
    > p.

    mylisz sie, kolega nic blednie nie napisal
    szkola srednia + studia wyzsze = 8 lat
    nie jest tak ze sumuje Ci sie szkola srednia i studia
    sprawdz w KP

  • 12. Data: 2002-09-08 17:10:59
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Sylwester Kacprzyk" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Enif" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A po 3 miesiącach 5 dni...

    W tej chwili przysluguje Ci urlop w wysokosci 0dni
    przykro mi ale tak jest

    Enif

  • 13. Data: 2002-09-08 18:04:11
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    > Mam skończone studia i jest to mój 1rst job.
    > Więc ma jakiś urlop czy nie?
    > Do końca umowy ma 3 dni i chcę poświęcić je na szukanie pracy.

    Urlop Ci sie nalezy po pol roku pracy "w ogole", aczkolwiek od razu 0,5*20
    dni =10 dni ( z uwagi na studia ).
    Staz pracy w "biezacej" pracy nie ma tu znaczenia, tylko ogolny staz pracy.

    --
    Jacek

  • 14. Data: 2002-09-08 20:41:57
    Od: "Asia" <w...@h...pl>

    > Raczej nie, moze jednak ktos z grupowiczor znajdzie Ci jakis odpowiedni
    art.

    > --
    > p.
    ___________________________

    Art. 153. [ Nabycie prawa do urlopu ]

    § 1. Pracownik uzyskuje prawo do pierwszego urlopu z upływem 6 miesięcy
    pracy, w wymiarze połowy wymiaru urlopu przysługującego mu po przepracowaniu
    roku.

    § 2. Prawo do urlopu w pełnym wymiarze pracownik nabywa z upływem roku
    pracy. Do tego urlopu wlicza się urlop, o którym mowa w § 1.

    __________________________
    Pozdrawiam,

    ,~
    ('v')__
    (/ \ `/
    \__>' Wrobelek Elemelek
    ^^
    gg 680877
    icq: 166369161

  • 15. Data: 2002-09-08 21:32:45
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:alg6b4$i4m$1@news.tpi.pl...

    > Czyli jeśli pracowałem w ciągu roku u 2 pracodawców po 3 miesiące, to
    > pracując teraz u trzeciego - jestem po studiach - należy mi się 10 dni bez
    > względu na to, ile u tego trzeciego pracuję?

    Jezeli u poprzednich nie miales urlopu ( bo oczywiscie oni Ci mogli dac
    urlop majac dobry humor ) - to tak.

    --
    Jacek

  • 16. Data: 2002-09-08 21:49:05
    Od: "pawo" <p...@d...enet.pl>

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > mylisz sie, kolega nic blednie nie napisal

    Czytaj dokladniej. Napisales ze za studia nalezy sie 8 lat a to jest bzdura.
    Nalezy sie za szkole i studia.

    Pozdrawiam.

    --
    p.

  • 17. Data: 2002-09-08 21:50:38
    Od: "pawo" <p...@d...enet.pl>

    Użytkownik "Jacuo" <z...@p...onet.pl> napisał>

    > Urlop Ci sie nalezy po pol roku pracy "w ogole"

    Po roku. po pol roku masz mozliwosc wykorzystania urlopy, ktory bedzie Ci
    przyslugiwal za kolejne pol roku pracy ja go wyzej nazwalem "zaliczkowym"
    nie wiem czy poprawnie.

    --
    p.

  • 18. Data: 2002-09-09 19:22:25
    Od: <u...@s...pl>

    jezeli pracujesz w wyuczonym na studiach zawodzie :)

    --
    pozdrawiam
    Ula

  • 19. Data: 2002-09-13 13:37:07
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 9 Sep 2002 21:22:25 +0200, <u...@s...pl>
    zakodował:

    >jezeli pracujesz w wyuczonym na studiach zawodzie :)

    ????
    A to gdzie wyczytałaś??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 20. Data: 2002-09-28 15:56:16
    Od: <u...@s...pl>

    NO :) tak mi sie gdzies slyszalo.
    No.Staz pracy stazem ale sposob naliczania ( czy wliczana jest szkola
    czy tez nie) zalezy od tego czy pracuje sie w zawodzie.
    Przynajmniej dlugosc tego pierwszego urlopu.
    Mnie wtedy wyszlo 20 dni, ale to bylo z kilka lat temu.