PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop? › Re: Urlop?
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop?
    Date: Fri, 03 Jan 2003 16:00:29 GMT

    Pięknego dnia Fri, 3 Jan 2003 16:45:27 +0100, "Jacek"
    <r...@b...pl> zakodował:

    >Nowa praca od 2 wrzesnia 2002
    >1. Ile urlopu nalezy mi sie za ostatnie cztery miesiace 2002 roku?

    Należy Ci się od tego pracodawcy 4/12 pełnego wymiaru urlopu, który
    zależy od stażu pracy i wykształcenia, ale w sumie nie więcej niż 100%
    urlopu w roku (u pierwszego pracodawcy mógłbyś wykorzystać cały urlop
    na rok 2002, wtedy u nowego nic by Ci się nie należało)

    >2. Jesli ide np. na 3 dni urlopu to czy stawka dzienna jest mniejsza i co
    >sie z tym wiaze
    >mniejsza pensja na koniec miesiaca?

    Mniejsza od czego?
    Generalnie wyliczenie wynagrodzenia za czas urlopu jest trochę
    pokręcone, jeżeli masz zmienne składniki i Twoja pensja co miesiąc
    jest inna. Jeżeli masz stałą miesięczną płacę, to dostajesz tyle samo
    co pracując. Tak czy inaczej poczytaj rozporzadzenie w sprawie
    szczegolowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania i
    wyplacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pienieznego
    za urlop.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775