PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie - minimalna stawka godzinowa › Re: Umowa zlecenie - minimalna stawka godzinowa
    From: "Rufulus" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa zlecenie - minimalna stawka godzinowa
    Date: 6 Jan 2004 00:48:24 +0100

    > Szanowni Grupowicze,
    >
    > Ile obecnie wynosi minimalna stawka godzinowa (netto lub brutto) przy umowie
    > zleceniu:
    > 1) zawartej ze studentem do 26 lat (bez składek ubezpieczeniowych),
    > 2) gdy są opłacane składki na ubezpieczenia społeczne.
    > Byłabym wdzięczna za informacje i ewentualne podanie przepisów prawnych
    > dotyczących tej kwestii.
    > Pozdrowienia
    > ali
    >
    >Szanowna pani
    srednia stawka godzinowa o którą jak myślę się pytasz jeżeli chodzi o pracę
    jako hostessa to od 5,00 do 12,00 złotych na godz. netto
    jest to stawka jaką proponuje przedstawiciel poszczególnej firmy "x"
    natomiast jeżeli jest to praca przy roznoszeniu ulotek to stawki są od
    2,00 do 4,00zł netto za godzine
    a gdy jest to umowa o dzieło to stawki są od 300,00 do 550,00 zł za miesiąc
    należy także pamiętać o tym, aby poprosić danego zleceniodawce o kopie umowy
    gdyż niekiedy nieuczciwe firmy to wykorzystują i nie płacą, a bez umowy nie ma
    żadnej podstawy do wypłacenia świadczenia,
    i najważniejsze że pod koniec roku podatkowego rozliczając się z fiskusem
    zwracają Ci 20% podatku.
    pozdrawiam
    Rufulus