PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie- czas pracy › Re: Umowa zlecenie- czas pracy
    From: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa zlecenie- czas pracy
    Date: Tue, 16 Sep 2003 13:03:10 +0200

    Użytkownik "Antonina " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Pracuje na umowe zlecenie oraz na umowe o dzielo (w jednej firmie). Czy w
    przypadku takich umow
    > obowiazuje mnie 8- godzinny dzien pracy? W umowach podano jedynie, ze
    praca ma byc wykonana w
    > lipcu, sierpniu itp.

    Z formalnego punktu widzenia pracodawca nie ma prawa wymagać spełniania
    obowiązków w określonym miejsu i czasie, nie ma stosunku podporządkowania -
    pracownik - kierownik,
    Tym między innymi różni umowa zlecenia od umowy o pracę.
    Podporządkowanie, wykonywanie pracy w określonym miejscu i czasie, stosunke
    podporządkowania pracodawcy, osobiste świadczenie pracy to własnie elementy
    charakterystyczne umowy o pracę.

    , czy ma prawo wymagac podpisania
    > tego aneksu?

    Nikt nie ma prawa WYMAGAĆ podpisania aneksu, ale jego nie podpisanie rodzi
    konkretne konsekwencje.
    Decyzja należy do Ciebie.
    pozdrawiam JO